torsdag 5. juni 2014

5.5.14

Var på båttur søndag. Var kjempe deilig å få være på båt igjenn. Var riktig nok bare en "river" men bedre enn ingen ting. Stor koste meg. 

Er så rart å tenke på at det er siste skoledag i dag. Tiden har flydd forbi, og om litt under to uker er jeg hjemme igjenn! Rart det. Kjenner det skal bli veldig trist å si hade til alle sammen. Er ikke helt klar for å forlate min andre famile og alle vennene. Kunne ønske jeg kunne bli igjenn ett år til, senior year. Det er visst det beste året gjennom high school. Jaja får heller komme tilbake på besøk!

KENTUCKY RIVER





Kaptein Emilie

Før skolen i dag!
Last day of school. 

I dag kommer alle jentene over, for vi skal feire at skolen er over og det gjør vi med å brenne alle skole ting vi har! Haha skal bli bra det!

Nå er det heller ikke lenge igjenn til mamma kommer!!! Gleder meg masse! Blir gøy p se henne igjenn på lørdag!!

Snakkes snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar