mandag 26. mai 2014

26.05.14

Hallo! 
Tenkte bare å legge ut litt bilder og fortelle hva som har skjedd de siste dagene!!

Hadde fri tirsdag forrige uke, så da dro Macy, Amanda og jeg til Kings Island, spilte powder puff football kamp fredag(vant 22-14 mot seniors), camping og bondfire i går, og onsdag var det Memorial Day! Så da var det shopping med Macy! Ellers så var det Nikos konf på lørdag, noe jeg kunne ønske jeg fikk vært med på, men men! Virker som du hadde en fin dag! 

Nå er det bare 5 hele skoledager igjenn, og så er det sommerferie! Litt rart og tenke på at tiden har gått så fort! Husker som om det var i går at jeg kom! Har virkelig storkost meg, og om jeg fikk sjangsen til å gjøre dette igjenn, ville jeg absolutt gjort det samme!! Er virkelig en helt fantastisk opplevelse!



Cincinnati 
Kings Island

Utsikt 





Sykt morsomt!

Fikk pakke i posten!

Veldig glad! Så TUUUSEN takk mamma!!
Fotballaget etter seier på fredag! Poser med våre flinke trenenere! Var en veldig morsom opplevelse, ville absolutt gjort det igjenn!!
Meg og Rachel!


Ble litt skadet.......


Advarer mot sterke bilder nedenfor!!

Ja... Ser ikke så ille ut, men er verre nå! 

Spilt tennis!
Ja her kan dere se hvor rødt det er nå!
Veldig morsomt å få campet!

Bondfiiiiiiahh

Våknet opp til dette i dag! Se så fint!
Flinke jenter!


Så dette var min uke/helg! Har tre eksamener denne uken, to til neste uke, og så kan jeg ta meg velfortjent sommerferie!! Helt sykt at mamman min kommer over til meg om bare 12(!!!!!!!!!!!) dager! Skal bli så godt å se henne igjenn!

Ha en fin uke alle sammen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar