søndag 18. mai 2014

18.5.14

Da var siste fulle skoleuke over! Har bare to uker igjenn, og soner high school året mitt over! Gud som tiden har flydd! Går ekstra fort når du har det morsomt! ;)

Har vært en kjeeeeedelig uke med masse skole, men har fått gjort litt morsomme ting etter skolen også! Mandag etter skolen gikk Asta og jeg ut for å spise etter skolen og då dro jeg på kjøpesenteret med Macy, tirsdag var jeg på softball kamp, det var lillesøsteren til Rachel som spillte! Onsdag var jeg i kirken, torsdag sov jeg over his Asta til fredagen, og fredag hadde vi familiekveld med film. Så the book thief! Veldig bra film! Gikk tidelig i seng! Har såvidt fått tatt igjenn søvn fra prom-helgen! 

Lørdag var det jo 17 mai! Var en veldig annerledes dag, men fikk feiret litt. Dro ut og spiste lunch sammen med Sigrid(Norge) og Macy! Var koselig det! Senere på kvelden dro Macy, Amanda, Rachel og meg ut for å spise middag og så på kino for å se The neighbors! Utrolig morsom film, men er ikke en film for de over 50, og heller ikke en film å se med foreldre! Perfekt film for en girls night out! ;)) Etter kino dro vi hjem til Amanda hvor vi hoppet oppi jacuzzien hennes! Kjempe deilig og Beroligende! 

I dag har jeg stått og stekt faller til den store gullmedaljen! Hadde siste møte med ASPECT i dag, så da skulle alle ta med en rett som representere hjemlandet sitt! Masse god mat og god stemning til tross for at det var siste gang vi så hverandre alle sammen! Husker jo som om det var i går jeg kom hit! Tiden har som sagt flydd av gårde!

Har fri på tirsdag, så da blir det Kings Isøand! Fornøyelsespark! Gleder meg masse!!

Håper dere alle har hatt en fin 17 Mai feiring! Snakkes snart!



Free stuff from Victoria Secret!!
Web design
Purple snapchat. Kristin and me
Softball game. Me Rachel Kristin and Amanda 
Storming the other day.... "Caution, wet floor....."
17 Mai! Me Macy Sigrid 
Rachel Amanda me



Sunday breakfast, best breakfast of the week!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar